1.Všeobecné ustanovenia
1.1 Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej ako „VOP“) upravujú práva a povinnosti Centra duševného zdravia – Amika, ktorej zriaďovateľom je občianske združenie OZ Inkluziv, IČO: 54023700, zriadeného Ministerstvom vnútra pod čislom spisu VVS/1-900/90-62120 so sídlom na Ul. Zd. Nejedlého 49, Levice 934 01 (ďalej aj ako “poskytovateľ poradenstva”) a klienta, ktoré vyplývajú zo zmluvného vzťahu na základe uzavretia kúpnej zmluvy.
1.2 Predávajúci je poskytovateľom služieb a produktov v oblasti poradenstva v témach duševného zdravia. Všetky služby s popisom sú uverejnené na stránke www.amika.ozinkluziv.sk a www.ozinkluziv.sk.
1.3 Kupujúci je fyzická alebo právnická osoba, ktorá si objednala službu prostredníctvom internetového eshopu na stránke www.ozinkluziv.sk
1.4 Služba vzniká používaním internetového portálu predávajúceho, potvrdením objednávky a úhradou bankovým prevodom.
1.5 Dozor nad dodržiavaním povinností predávajúceho voči spotrebiteľovi je Slovenská obchodná inšpekcia.
2. Uzatvorenie zmluvy
2.1. K uzatvoreniu zmluvy dochádza objednaním si služby Centra Amika. Na základe objednávky je vystavená faktúra. Jej zaplatením je zmluva obojstranne uzatvorená.
2.2. Uzatvorením zmluvy s Centrom Amika – OZ Inkluziv potvrdzujete, že ste si podmienky prečítali a že im rozumiete a zaväzujete sa ich dodržiavať.
2.3.Vyhradzujem si právo, uzatvorenie zmluvy odmietnuť. Väčšinou sa jedná o situácie, kedy nie je možné poskytnúť služby z časových a etických dôvodov.
3. Poskytovanie služieb
3.1.Služby poskytujem osobne alebo on-line.
3.2.Služby je možné si zakúpiť prostredníctvom eshopu na www.amika.ozinkluziv.sk a www.ozinkluziv.sk.
3.3.Ceny za služby sa riadia platným cenníkom na www.amika.ozinkluziv.sk.
3.4. Služby sú indikované na základe odporúčaní poradcu v Centre Amika a písomne odsúhlasené klientom v informovanom súhlase.
4. Stornovanie objednávky a zmena termínu stretnutia
4.1.Stornovať svoju objednávku môžete písomne na mail: amika.ozinkluziv@gmail.com. viac ako 48 hod pred dohodnutím termínu. Menej ako 48 hod je storno poplatok 10e a menej ako 24hod je storno poplatok 20e.
4.2. Následne si môžete zmeniť termín stretnutia telefonicky na čísle: 0908792981 alebo mailom na: amika.ozinkluziv@gmail.com
5. Odstúpenie od zmluvy a ukončenie spolupráce
Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy postup je nasledovný:
5.1.V prípade zakúpenia balíčkov stretnutí, finančné vyrovnanie predstavuje doplatenie alebo vrátenie peňazí vypočítané podľa zrealizovaných stretnutí.
5.2.V prípade poradenstva s prvkami terapie hrou: spoluprácu môžete kedykoľvek ukonči, avšak v záujme dieťaťa je vhodné umožniť minimálne 3 ukončovacie stretnutia, ktoré prebiehajú iným spôsobom a umožnia dieťaťu ukončiť a uzatvoriť procesy. Finančne vyrovnanie predstavuje doplatenie alebo vrátenie peňazí vypočítané podľa zrealizovaných stretnutí.
Odstúpenie od zmluvy a ukončenie spolupráce môžete oznámiť na mail: amika.ozinkluziv@gmail.com alebo telefonicky na 0908792981
6. Práva a povinnosti kupujúceho/klienta (ďalej len „klient“)
- Klient sa po podpísaní informovaného súhlasu zaväzuje pristupovať seriózne, čestne a motivujúco k vzájomnej spolupráci s poskytovateľom služieb.
- Klient sa zaväzuje poskytnúť všetky potrebné informácie k svojmu zdravotného stavu pravdivo.
- Klient sa zaväzuje dodržiavať mlčanlivosť o priebehu stretnutia – neosočovať, nemariť dobré meno poskytovateľa.
- Klient – rodič/zákonný zástupca sa zaväzuje poskytnúť všetky potrebné informácie o zdravotnom stave svojho dieťaťa pre bezpečné poskytnutie služieb.
- Klient má právo byť informovaný o efektívnosti, kontraindikáciach a dopadoch poskytovaných služieb na jeho zdravotný stav.
- Klient má právo kedykoľvek prerušiť poskytovanie služieb v zmysle storno podmienok a odstúpenia od zmluvy uvedených v týchto obchodných podmienkach.
7.Práva a povinnosti predávajúceho/poskytovateľa služieb (ďalej len „poskytovateľ“)
- Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať obchodné podmienky, etický kódex a podmienky v informovanom súhlase spísaných spolu s klientom.
- Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať mlčanlivosť o priebehu stretnutí.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo pracovať pod supervízorom a na základe súhlasu klienta anonymne zdieľať potrebné informácie o klientovi pre potreby supervízie.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo ukončiť kontrakt alebo odstúpenie od zmluvy najmä z časových a etických dôvodov.
- Poskytovateľ pracuje len s tými informáciami, ktoré mu poskytne klient, a preto aj úspešnosť služieb je do takej miery ako to klient umožní.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu cien v cenníku.
- Poskytovateľ si vyhradzuje právo zmeniť termín online alebo osobného stretnutia z objektívnych dôvodov, o ktorých bude klienta včas informovať (aspoň 48hod).
8. Porušenie obchodných podmienok
V prípade závažného porušenia obchodných podmienok, budem nútená odstúpiť od zmluvy a žiadať o náhradu škody.
9. Záverečné ustanovenia
9.1. Kupujúci prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí.
9.2. Tieto VOP boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi Predávajúcim a Kupujúcim. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto VOP ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
9.3. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka alebo zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka.
9.4 Všetky osobné údaje poskytnuté kupujúcim v rámci objednávky webináru, služby v Centre Amika prostredníctvom www.ozinkluziv.sk sú zhromažďované, spracovávané a uchovávané v súlade so zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Všetky osobné údaje budú použité na spracovanie objednávky, zjednodušenie používania webovej stránky a na iné účely opísané v dokumente Ochrana osobných údajov.